Pagina's

woensdag 4 juli 2012

Het estafettestokje

Luistertip voor dit blog: Talk Talk van  Talk Talk.

Vandaag heb ik een lunchafspraak met Adrian. Plaats van ontmoeting is Caffee Allee op Strijp S.
Adrian heb ik leren kennen tijdens de HOWcursus in april. Door onze drukke agenda's is dit de eerste keer dat we elkaar weer 'live' zien. En het voelt alsof we gewoon verder praten waar we drie maanden geleden gebleven zijn in Heeze. Dat komt doordat Adrian direct open binnenvalt, gaat vragen en zelf enthousiast vertelt. Dit zijn de nieuwe jonge docenten waarvoor ik het graag doe. Dit zijn de mensen aan wie ik het stokje, dat onderwijs heet, wil doorgeven. Adrian heeft een breed repertoire aan onderwerpen, kan complimenten geven en goed actief luisteren.
Voor ik er erg in heb zijn we twee uur verder en fietsen we weer naar onze beide scholen.
Misschien zie en spreek ik Adrian een paar keer per jaar. Mooi vooruitzicht!

4 opmerkingen: