Pagina's

dinsdag 28 juli 2015

Ingrid

Ik ben een beetje verliefd geworden op Ingrid. Ik heb haar nu al tweemaal ontmoet op de KOA camping bij Bryce (Cannonville), daar organiseert ze in de ochtenden het pancakebreakfast. En dat doet ze op een heel speciale manier. Ze verwelkomt je en legt uit hoe het werkt. Je mag de jus 1x hervullen, maar koffie mag je nemen zoveel je wilt. En even later komt ze met drie pannenkoeken, spekjes en boter. Die mag je ook bijvragen hoor! Als we een kompliment over de koffie maken, zegt Ingrid: die zetten we bewust wat sterker, omdat we zoveel Europese gasten hebben. Kijk dat is hospitality! Dan vraagt ze naar onze plannen van de dag en geeft vervolgens tips, bruikbare tips blijkt later. Dat doet ze bij meerdere tafels. En zo brengt het ontbijt iedere gast de nodige informatie. Daarnaast kom je aan tafel te zitten bij andere campinggasten waarmee je al snel in gesprek raakt. Het pancakebreakfast brengt mensen bij elkaar. Als Ingrid op het plastic bestek wijst en zegt: neem ook wat silverware, moet ik lachen. Ik wijs op het bestek en zeg: noemen jullie dat ook silverware. Ok, zegt Ingrid, tableware!
ze adviseert de pancakes als "the best of the west".
En vanmorgen komen we terug en bestellen wederom een ontbijt van pannenkoeken.  En Ingrid herinnert ons van gisteren. Kijk, dat is gastvrouwschap en daarom ben ik een beetje verliefd geworden. Ingrid staat voor mensen die je goede zin bezorgen, zo "s morgens vroeg. En ook vandaag vindt ze dat we weer een exciting programme hebben. Wij rijden naar St. George via Zion. Als Ingrid naar St. George rijdt, is dat via Ceder City. " That takes one and a half hour, but for me two hours, because I always have to go to the restrooms on the way."

Vanmiddag op de KOA in Hurricane is het weer als vanouds. De dames die voor de ontvangst zorgen draaien hun riedel, smilen and that"s it.

luistertip: breakfast in America, Supertramp

Geen opmerkingen:

Een reactie posten