Pagina's

maandag 17 december 2012

Dialoog award

Luistertip voor dit blog: Talk to me van Peter Gabriel

Het regent als ik naar Seats2Meet fiets. Toch verkeerd gegokt. Dan maar een natte broek. Na binnenkomst zie ik Vincent en Bjorn al genieten van taco's. Als de schaal leeg is, wordt deze gewisseld met een volle.
We zijn hier omdat we genomineerd zijn voor de Dialoog Award. Wij, dat betekent in dit geval de studenten. Ook Enrico, Shari, Mekdes, Lisa en Mark melden zich. Zij vertegenwoordigen de groep die dit jaar zo actief en betrokken meegedaan heeft bij de voorbereidingen van de dialoog. Vincent, Mark en Lyndsay hebben zelfs een certificaat behaald om dialogen te mogen leiden.
Het is een groep studenten die maakt dat mijn werk dit jaar super prettig verloopt. Zij zeggen steeds 'ja' tegen de mogelijkheid om actief met Burgerschap bezig te zijn.
En jawel...
De prijs gaat naar de studenten. Trots komen ze naar voren en ontvangen het kunstwerk met gelach en enthousiaste gebaren.
Na afloop zegt Vincent: ik neem de prijs wel mee naar huis, meneer. U bent toch op de fiets.
Kijk, daar hoef je dan ook niet meer aan te denken. Deze mensen verdienen zo'n aanmoediging.
Kan ik weer door de regen naar huis!
















-Peter Berkers, vanaf de Ipad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten