Pagina's

zondag 19 augustus 2012

Kama Sutra

Al tijdens mijn reis door India wilde ik een blog schrijven met de titel Kama Sutra. Er moesten foto's bij van de tempels bij Kajuraho. Helaas hebben we de tempels dit jaar niet gezien.
Ik wil namelijk een liedje delen dat ik al sinds mijn 15e erg waardeer. Het heet Kama Sutra, duurt slechts 42 sec. en is ontzettend leuk. Het is van de Bonzo Dog Band, een groep die dada-achtige muziek maakte.
Gisteren hoorde ik het nummer per toeval weer.
En zojuist heb ik opgezocht of er een you tube versie is.

Bekijk de video op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=cQ2yjccMpsg&feature=youtube_gdata_player

De tekst?
In postion 31 we had terrific fun
In position 72 you were me and I was you.

Om een idee van de tempels te geven




Peter Berkers, vanaf de Ipad

Location:Just having fun

Geen opmerkingen:

Een reactie posten