Pagina's

vrijdag 26 oktober 2012

Vrijdagmiddag

Dit was weer eens zo'n week dat je weet waarvoor je het doet.
Mooie momenten op het strand bij Den Haag. Opruimen van een schuur waar ik zelf niet eens aan wil denken te beginnen. Iemand die vraagt: wordt er nog geblogd?
Drie verschillende momenten van deze week. Maar met een verbindende factor. Prive.

En dit was weer eens zo'n week dat je ervaart waarvoor je werkt. Om jonge mensen te zien groeien op een dialoogavond. Om jonge mensen enthousiast te horen vertellen dat het ondernemersevenement in de vakantie zo geslaagd was. Om trots te zijn op ondernemende studenten die een certificaat krijgen als gespreksbegeleider. En dat allemaal omdat ik steeds duidelijker heb wat ik wil bereiken. Werk.

En dit was weer eens zo'n week om mooie mensen te ontmoeten, mijn verhaal te vertellen, anderen te inspireren. Het valt deze week allemaal samen. En het is pas vrijdagmiddag.


-Peter Berkers, vanaf de Ipad

1 opmerking:

  1. Wat leuk dat je zo'n energie-boost hebt gekregen tijdens de dialoogavond!
    Gr Mieke

    Ps. Als je het toch zo mooi vindt: ik heb ook nog een schuur die moet worden opgeruimd! ;)

    BeantwoordenVerwijderen